음악 가사------ :◈:/◈: M

Mexican Girl - Smokie

애풀잭 2016. 10. 18. 17:27
Mexican Girl - Smokie

Juanita came to me last night
And she cried over and over
"Oh, Daddy I love you you know
And I think it's the moonlight"

She looked so fine
well she looked all right
And she moaned
"Oh, Daddy move over"
"Oh, baby you know what I like
And I think it's the moonlight"

Made in Mexico schooled in France
Oh, la lovin' she needed no teachin'
Oh, man I can say
international ways I believe in

Mexican girl don't leave me alone
I gotta heart as big as a stone
And I need you believe me to be here
and love me tonight

Mexican girl I want you to stay
You know my heart is longing to say
That as long as I live
I will always remember
The one that I called "My Mexican girl"

Her skin was soft as the velvet sky
And her hair it shone in the moonlight
As the music did play
well the night turned to day
And I held her tight

Then she looked at me
with the dark brown eyes
And she whispered
"Hasta la vista"
Well I don't know what that means
But it sounded so good
so I kissed her

Mexican girl don't leave me alone
I gotta heart as big as a stone
And I need you believe me to be here
and love me tonight

Mexican girl I want you to stay
You know my heart is longing to say
That as long as I live
I will always remember
The one that I called

My mexican girl don't leave me alone
I gotta heart as big as a stone
And I need you believe me to be here
and love me tonight

Mexican girl I want you to stay
You know my heart is longing to say
That as long as I live
I will always remember
The one that I called "my Mexican girl"



어제밤 쟈니타가 내게로 왔어요
그런데 그녀는 계속해서 울기만 했어요
"오, 아빠 제가 아빠를 사랑하는것을 아시죠
그리고 그것은 달빛이라고 생각해요"

그녀는 아주 좋아 보였어요
아니 괜찮아 보였어요
그리고 그녀는 한탄했어요
"오, 아빠 이제 떠나야 해요"
"오, 얘야 넌 내가 무엇을 좋아하는지 알지
그리고 난 그것이 달빛이라고 생각한다"

멕시코에서 태어나서 프랑스에서 학교에 다닌
오, 사랑스런 그녀는 가르칠 필요가 없어요
오, 난 말할수 있어요
내가 믿고있는 국제적인 방식을

멕시칸 소녀여 날두고 떠나지 말아요
나는 돌처럼 마음을 굳게 먹었어요
그러니 제발 여기에 있어줘요
그리고 오늘밤 나를 사랑해줘요

멕시칸 소녀여 난 네가 머물러있기를 바래요
너는 말하려고하는 나의 마음을 알지
내가 살아있는 한
내가 "멕시칸 소녀"라고
부른 사람을 항상 기억하리라는 것을

그녀의 살갗은 벨벳 하늘처럼 보드랍고
그녀의 머리칼은 달빛 속에서 빛났어요
음악이 흘러나올 때
밤은 낮으로 바뀌었어요
그리고 나는 그녀를 꼭 안았어요

그때 그녀는 짙은 갈색 눈동자로
나를 바라보았어요
그리고 그녀는 속삭였어요
"헤스타 라 비스타"(다시 만날 때까지)
그런데 난 그것이 무슨 뜻인지 몰랐어요
하지만 너무나 멋진 말 같았고
난 그녀에게 키스를 했어요

멕시칸 소녀여 날두고 떠나지 말아요
나는 돌처럼 마음을 굳게 먹었어요
그러니 제발 여기에 있어줘요
그리고 오늘밤 나를 사랑해줘요

멕시칸 소녀여 나는 네가 머물러있길 바래요
너는 말하려고 하는 나의 마음을 알지
내가 살아있는 한
내가 "멕시칸 소녀"라고
부른 사람을 항상 기억하리라는 것을

멕시칸 소녀여 날두고 떠나지 말아요
나는 돌같이 마음을 굳게 먹었어요
그러니 제발 여기에 있어줘요
그리고 오늘밤 나를 사랑해줘요

멕시칸 소녀여 나는 네가 머물러있길 바래요
너는 말하려고 하는 나의 마음을 알지
내가 살아있는한
내가 "멕시칸 소녀"라고
부른 사람을 항상 기억하리라는 것을


'음악 가사------ :◈: > ◈: M' 카테고리의 다른 글

More Than Words - Extreme  (0) 2017.03.27
Mary Hamilton - Joan Baez  (0) 2016.11.21
Mama - Connie Francis  (0) 2016.08.19
Midnight Blue - Electric Light Orchestra  (0) 2016.07.13
More Than I Can Say - Leo Sayer  (0) 2016.07.13