음악 가사------ :◈:/◈: J

Just When I Needed You Most - Randy Van Warmer

애풀잭 2016. 10. 22. 21:36
Just when I needed you most - Randy Vanwarmer

You packed in the morning
And I stared out the window
And I struggled for something to say
You left in the rain
Without closing the door
I didn't stand in your way

But I miss you more than I
Missed you before
and now where I'll find comfort,
God knows
'Cause you left me
Just when I needed you most

(Left me,
just when I needed you most)

Now most every morning I
Stare out the window and I
Think about where you might be
I've written you letters
That I'd like to send
If you would just send one to me

'Cause I need you more than I
Needed before and now
Where I'll find comfort,
God knows
'Cause you left me
Just when I needed you most

(Left me,
just when I needed you most)

[Instrumental]

You packed in the morning I
Stared out the window and I
Struggled for something to say
You left in the rain
Without closing the door
I didn't stand in your way

Now I love you more than I
Loved you before
and now where I'll find comfort,
God knows
'Cause you left me
Just when I needed you most
Oh, yeah You left me
Just when I needed you most

You left me
Just when I needed you most


당신은 아침에 짐을 꾸렸지요
저는 창밖을 보고 있었요
그리고 난 뭔가 말하려고 애썼어요
당신은 문도 닫지 않은 채
빗속으로 떠났지요
저는 당신을 막지 않았어요

하지만 저는 저보다 당신이 더 그리워요
전에도, 당신을 그리워했어요
제가 위안을 어디서 찾을 수 있을지
신만이 알아요
왜냐하면 당신이 저를 떠났지요
정말로 제가 당신이 필요 했을 때

(정말로 제가 당신이 필요 했을 때
저를 떠낫어요)

요즘 대부분 매일 아침에
저는 창밖을 계속 쳐다보고 있어요
저는 당신이 어디에 있을까 생각해 봐요
제가 써놓은 편지를
보내드리고 싶은 데요
만약 당신이 나에게 편지를 보낸다면

왜냐면 저는 저보다 당신이 더 필요해요
지금이나 전에도 그랬어요
제가 위안을 찾을 수 있는 곳을
신만이 알아요
왜냐하면 당신이 저를 떠났지요
정말로 제가 당신이 필요 했을 때

(정말로 제가 당신을 필요 했을 때
저를 떠낫어요)

[간주]

당신은 아침에 짐을 꾸렸지요
저는 창밖을 계속해서 쳐다 봤어요
저는 하고싶은 말들을 참고 있었어요
당신은 문도 닫지 않은 채
빗속으로 떠났지요
저는 당신을 막지 않았어요

지금 저는 당신을 예전보다
더 사랑하고 있어요
제가 위안을 찾을 수 있는 곳을
신만이 알아요
왜냐하면 당신이 저를 떠낫요
정말로 제가 당신을 필요 했을 때
오 그래요 당신이 저를 떠났어요
정말로 제가 당신을 필요 했을 때

(정말로 제가 당신을 필요 했을 때
저를 떠낫어요)