음악 가사------ :◈:/◈: P

Play Me - Neil Diamond

애풀잭 2016. 10. 26. 12:06
Play Me - Neil Diamond

She was moring
And I was night time
I one day woke up
To find her lying
Beside my bed
I softly said
"Come take me"

For I've been lonely
In need of someone
As though I'd done
Someone wrong somewhere
But I don't know where
I don't know where
Come lately

You are the sun
I am the moon
You are the words
I am the tune
Play me

Song she sang to me
Song she brang to me
Words that rang in me
Rhyme that sprang from me
Warmed the night
And what was right
Became me

You are the sun
I am the moon
You are the words
I am the tune
Play me

And so it was
That I came to travel
Upon a road
That was thorned and narrow
Another place
Another grace
Would save me

You are the sun
I am the moon
You are the word
I am the tune
Play me



그녀가 아침이라면
나는 밤이네
어느 날 깨어나
그녀가 내 곁에
누워 있는 것을 보았고
나는 부드럽게 말을 했어요
"이리 와서 나를 가져"

왜냐 하면 이제까지
난 누군가가 필요하고 외로웠거든
내가 마치 누군가에게
어디선가 큰 잘못이라도 한 양
하지만 나는 어디서 그랬는지
어나도 모르겠어
이제야 왔으니

당신이 태양이라면
나는 달이야
당신은 가사라면
나는 멜로디야
나를 가지고 놀아 봐

그녀가 내게 불러주는 노래
그녀가 내게 가져다 주는 노래
내 귀에 울리는 가사
내게 떠오르는 각운
그 모든 것들이 밤을 따뜻이 만들고
마침내 나는
옳은 모습이 되었네

당신이 태양이라면
나는 달이야
당신은 가사라면
나는 멜로디야
나를 가지고 놀아 봐

내가 여행하였던
그 길은
가시밭길이고
좁은 길이었네
다른 곳이라면
다른 은혜였더라면
내게 도움이 되었을 텐데

당신이 태양이라면
나는 달이야
당신은 가사라면
나는 멜로디야
나를 가지고 놀아 봐


'음악 가사------ :◈: > ◈: P' 카테고리의 다른 글

Perfcet - Ed sheerea  (0) 2020.07.26
Partners In Rhyme - Isla Grant and Al Grant   (0) 2018.10.17
Playground In My Mind - Clint Holmes  (0) 2016.07.13
Paint It Black - The Rolling Stones  (0) 2011.07.30
Proud Mary - C.C.R.  (0) 2009.11.27