음악 가사------ :◈:/◈: G

Gipsy Boy - Rory Block

애풀잭 2016. 10. 28. 08:33
Gipsy Boy - Rory Block

The gypsy ran away
To an island in the south
My love sweet love
With berries in his mouth

somewhere in the wind
He smells a sweet perfume
My love sweet love
whistling a tune

Do Do.........

The gypsy boy said
You own my heart
You hold it in your loving hand
And you carry it beside you
In your sweet and lonesome way
And it is all that I can do
make it through

Do Do.........

Notes upon the strings
So lovely while he sings
his song his song

If only I had wings
I would fly away
To a highland gathering
My love sweet love
love to hear you play

Do Do.........



그 집시소년이 떠났어요
남쪽에 있는 섬으로...
딸기를 입에 물고는
나의 사랑, 달콤한 사랑

어딘가 바람결에 풍겨오는
달콤한 향기를 맡고 있어요.
나의 사랑, 달콤한 그이가
휘파람을 부네요.

Do Do.........

집시소년이 말하길..
당신이 나의 마음을 가졌고
당신은 당신의 사랑스런 손에 쥐고
당신 옆에 그것을 가지고 다니죠
당신의 달콤한 혼자만의 방법으로
그리고 그것이 내가
할 수 있는 전부예요.

Do Do..........

그가 부르는 노래,
오선지 위의
아름다운 선율들...

만약 나에게
날개가 있다면
당신을 만나러 날아갈 거예요
나의 사랑 달콤한 이여,
당신의 연주를 듣고 싶어요.

Do Do.........