음악 가사------ :◈:/◈: H

Hold On To The Nights - Richard Marx

애풀잭 2017. 2. 17. 15:11
Hold on To The Nights - Richard Marx

Just when I believed,
I couldn't ever want for more
This ever changing world,
pushes me through another door

I saw you smile
And my mind could not erase,
the beauty of your face
Just for a while
Won't you let me shelter you

Hold on to the nights
Hold on to the memories
I wish that I could
give you something more
That I could be yours

How do we explain,
something that took us by surprise
Promises in vain,
love that is real but in disguise

What happens now
Do we break another rule?
Let our lovers play the fool
I dont know how
to stop feeling this way

Hold on to the nights
Hold on to the memories
If only I could
give you more

Well , I think that I've been true
to everybody else but me
And the way I feel about you,
makes my heart long to be free

Everytime I look into your eyes,
I'm helplessly aware
That the someone I've been searching,
for is right there

Hold on to the nights
Hold on to the memories
I wis that I could give you more

Oh~! oh , oh , oh~

Hold on to the nights



내가 당신을 원하지 않을 것이라
믿게 될 때가 오면
언젠가 변하고 있는 세상이,
또다른 문을 통해 나를 밀어내겠지요

나는 당신의 미소를 봤어요
나의 마음은 아름다운 당신의 얼굴을
지울 수가 없어요
잠시 동안이라도
내가 당신에게서 머물수 없나요

이 밤을 붙잡아요
기억들을 붙잡으세요
내가 당신의 것이기에
내가 당신에게 더 많이
무언가를 주기를 난 원합니다.

우리를 놀라게 하는 무언가를
우리가 어떻게 설명해야 하나요
헛되게 약속들을 했고,
사랑은 거짓이지만 진실이예요

지금 무슨 일이 일어난거죠
우리가 또다른 규칙을 어긴 건가요?
우리의 사랑은 바보같이 행동했어요
난 모르겠어. 이런 감정을
어떻게 중단시켜야 할지

이 밤을 붙잡아요
기억들을 붙잡으세요
내가 만약에
당신에게 더 많이 주기를 원한다면

그래요,나는 나를 제외한 모든 이들에게
진실이 있었다고 생각합니다
그리고 내가 당신에 대해 느낄 수 있는
방법은 내 마음을 편안하게 하는거예요

내가 당신의 눈을 바라볼때마다,
난 의지할때가 없음을 깨닫게 되지요
내가 찾아 헤메이던 사람이
바로 이곳에 있지요

밤을 붙잡아요
기억들을 붙잡으세요
당신에게 더 많은걸 줄수있길 바래

오~! 오 , 오 , 오~

이 밤을 붙잡으세요


 

'음악 가사------ :◈: > ◈: H' 카테고리의 다른 글

He's There For Me - Isla Grant   (0) 2018.10.17
How Do I Stop Loving You - Engelbert Humperdinck   (0) 2017.03.12
Him - Rupert Holmes  (0) 2017.02.12
Hello - Lionel Richie  (0) 2017.01.06
Heart Of Gold -  Neil Young  (0) 2016.11.19