음악 가사------ :◈:/◈: X. Y

You're the Best Friend - Isla Grant

애풀잭 2018. 10. 17. 22:30
You're the Best Friend - Isla Grant

You've been here beside me in shadow
of my dream throught the years
With share of the laugter
sometimes you've dried all my tears
You stood close beside me and had me
when good time turn bad
I need you to know you've
the best friend that I've ever had

Together we've laugter as we walked
hand in hand in the way
All the good times we passed
come back to my memory again
And now as the year passed yet
turning comes silver to gold
I pray me will share than together
as we've growing old

You my best friend the one friend I know
will be there come what may
You the one I depend on the one
and one friend I turn to each day
So if sometime I hurt you
and thing that I Say make you sad
Remember I love you and you're
the best friend that I've ever had

You my best friend the one friend I know
will be there come what may
You the one I depend on the one
and one friend I turn to each day
So if sometime I hurt you
and thing that I Say make you sad
Remember I love you and you're
the best friend that I've ever had

Remember I love you and you're
the best friend that I've ever had



오랫 동안 당신은 꿈속에서
여기 내곁에 계셨지요
함께 웃으며
때때로 당신이 내 눈물을 닦아 주셨죠
당신은 내곁에 서계시며 좋은 시절이 가고
어려움이 올 때 날 도와 주셨지요
당신은 내가 가졌던 가장 좋은 나의 친구
당신께 알려 드려야 겠어요

우리는 손을 맞잡고
길을 걸으며 함께 웃었지요
지나온 모든 즐거웠던 시절이
다시 떠오르네요
많은 세월이 흘러 이제
노년에 접어 드는데
우리가 같이 늙어 가는 것 보다는
삶을 함께 나누길 기도합니다.

가장 좋은 내 친구 그대는 무슨 일이
온다 할지라도 나와 같이 있을거예요
당신은 내가 신뢰하는 친구
내가 매일 의지하는 하나의 친구
때로는 내가 당신의 마음을 아프게 하고
내가 한 말이 당신을 슬프게 했다면
내가 당신을 사랑하고 있으며 나의 가장 좋은
친구가 당신이라는 것을 기억해주세요

가장 좋은 내 친구 그대는 무슨 일이
온다 할지라도 나와 같이 있을거예요
당신은 내가 신뢰하는 친구
내가 매일 의지하는 하나의 친구
때로는 내가 당신의 마음을 아프게 하고
내가 한 말이 당신을 슬프게 했다면
내가 당신을 사랑하고 있으며 나의 가장 좋은
친구가 당신이라는 것을 기억해주세요

내가 당신을 사랑하고 있으며 나의 가장 좋은
친구가 당신이라는 것을 기억해주세요


'음악 가사------ :◈: > ◈: X. Y' 카테고리의 다른 글

You Don't Me - Jerry Vale   (0) 2017.01.13
You're My Everything - Santa Esmeralda  (0) 2016.07.13
You Call It Love - Karoline Kruger  (0) 2016.06.22
You're Only Lonely - J. D. Souther  (0) 2016.02.21
Young Lovers - Paul & Paula  (0) 2011.07.30