음악 가사------ :◈:/◈: S

She`s Gone - Steel Heart

애풀잭 2019. 2. 11. 21:57
She`s Gone - Steel Heart

She's gone
Out of my life.
I was wrong,
I'm to blame.
I was so untrue.
I can't live without her love.

In my life
There's just an empty space
All my dreams are lost,
I'm wasting away
Oh forgive me girl.

Lady, won't you save me?.
My heart belongs to you
Lady, can you forgive me
For all I've done to you?
Lady Oh Lady

She's gone,
Out of my life
Oh~ she's gone
I find it so hard to go on
I really miss that girl my love

Come back into my arms
I'm so alone,
I'm begging you
I'm down on my knees
forgive me girl~

Lady, won't you save me?.
My heart belongs to you
Lady, can you forgive me
For all I've done to you?
Lady, Oh, Lady, Oh, Lady,

Lady, won't you save me?.
My heart belongs to you
Lady, can you forgive me?
For all I've done to you

Lady, Oh, Lady,
Lady, won't you save me?.
My heart belongs to you
Lady, can you forgive me?
For all I've done to you


그녀가 내 삶에서
떠나가 버렸어요
내가 잘못했던 거야.
모든 게 내 탓이야
내가 진실하지 못했던 거야.
난 그녀의 사랑이 없이는

내 인생에서...
이제 내 삶에 텅빈 공허함만 있을뿐..
나의 모든 꿈들은 사라져 버리고,
난 점점 약해져만 가고 있어요
오~ 그대, 부디 날 용서해 줘

그대여, 날 지켜줄 수 없겠어요?
내 마음은 다 그대에게 가있어요
그대, 내가 그대에게 했던 모든 잘못을
용서해 줄 수 있겠어요?
그대, 오, 그대여,

그녀가 내 삶에서
떠나가 버렸어요
그래, 그녀는 떠나가버렸어요
그녀가 없이 살기가 힘든것을 알었어요
난 정말로 그 여자... 보고 싶다고요

내 품으로 돌아와줘요
나는 지금 난 너무 쓸쓸해요.
나는 이렇게 간절히 애원해요
니는 이렇게 무릎 꿇고 애원해요
용서해 줘

그대여, 날 지켜줄 수 없겠어요?
내 마음은 다 그대에게 가있어요
그대, 내가 그대에게 했던 모든 잘못을
용서해 줄 수 있겠어요?
그대, 오, 그대여, 오, 그대,

그대여, 날 지켜줄 수 없겠어요?
내 마음은 다 그대에게 가있어요
그대, 내가 그대에게 했던 모든 잘못을
용서해 줄 수 있겠어요?

그대, 오, 그대여,
그대여, 날 지켜줄 수 없겠어요?
내 마음은 다 그대에게 가있어요
그대, 내가 그대에게 했던 모든 잘못을
용서해 줄 수 있겠어요?

'음악 가사------ :◈: > ◈: S' 카테고리의 다른 글

Sweet Music Man - Kenny Rogers  (0) 2020.06.03
Saturday Night Fever - Bee Gees  (0) 2020.03.23
Seven Daffodils - Carol Kidd   (0) 2018.08.26
Sweet Caroline - Neil Diamond  (0) 2018.01.04
Sweet Sweet Smile - The Carpenters  (0) 2017.12.28