음악 가사------ :◈:/◈: O

Old Time Rock N' Roll - Bob Seger - The Silver Bullet Band

애풀잭 2009. 10. 17. 20:07

 

Old Time Rock N' Roll -  Bob Seger & The Silver Bullet Band 


Just take those old records off the shelf
I'll sit and listen to em by myself
Todays music aln t got the same soul
I like that old time rock n roll
Dont try to take me to a disco
Youll never even get me out on the
In ten minutes Ill be late for the door
I like that old time rockn roll


Still like that old time rockn roll
That kind of music just soothes the soul
I reminisce about the days of old
With that old time rock n roll
Wont go to hear them play a tango
Id rather hear some blues or funky old soul
There's only sure way to get me to go
Start playing old time rock n roll
Call me a relic, call me what you will
Say Im old-fashioned, say Im over the hill
Today music aint got the same soul
I like that old time rock n roll


Still like that old time rockn roll
That kind of music just soothes the soul
I reminisce about the days of old
With that old time rock n roll


선반에서 그 옛날 레코드를 꺼내세요
혼자 앉아서 레코드를 들을거예요
현재의 음악은 혼을 가지지 못했어요
나는 그 옛날의 록앤롤을 좋아해요
나를 디스코장에 데려가려 하지마세요
당신은 결코 플로어에 데려가지못해요
10분 안에 나는 문밖으로 나갈거예요
나는 그 옛날의 록앤롤을 좋아해요


아직도 그 옛날의 록앤롤을 좋아해요
록앤롤은 영혼을 진정시켜주죠
그 옛날의 록앤롤을 들으면
나는 옛날에 대해 회상하게 되요
탱고를 연주하는걸 들으러가지않을거예요
블루스나옛날의 소울을 들을거예요
날 확실하게 가게하는 방법이 있어요
이전의 록앤롤을연주하기 시작하세요
나를 골동품이라부르세요 맘대로부르세요
내가 구식이라 말하세요 내가 마흔이 넘었다고말해요
오늘의 음악은 혼을 갖지 못했어요
나는 그 옛날의 록앤롤을 좋아해요


아직도 그 옛날의 록앤롤을 좋아해요
록앤롤은 영혼을 진정시켜 줘요
그 옛날의 록앤롤을 들으면
나는 옛날을 회상하게 되요


'음악 가사------ :◈: > ◈: O' 카테고리의 다른 글

Oh! Carol - Neil Sedaka  (0) 2011.07.30
One way ticket - Eruption  (0) 2011.07.30
One More Cup Of Coffee - Bob Dylan & Emmylou Harris  (0) 2009.08.22
Ob-la-di, Ob-la-da - Beatles  (0) 2009.08.22
One More Time - Laura Pausini  (0) 2009.08.22