음악 가사------ :◈:/◈: X. Y

You Raise Me Up - Josh Groban

애풀잭 2009. 11. 23. 14:04

You Raise Me Up - Josh Groban
 
When I'm down and
all my soul so weary
When troubles come and
my heart burdened be
Then I am still and
wait here in the silence
Until you come and
sit a while with me

You raise me up,
so I can stand on mountains
You raise me up,
to walk on stormy seas
I am strong,
when I am on your shoulders
You raise me up,
to more than I can be

You raise me up,
so I can stand on muntains
You raise me up,
to walk on stormy seas
I am strong,
when I am on your shoulders
You raise me up,
to more than I can be

You raise me up,
so I can stand on mountains
You raise me up,
to walk on stormy seas
I am strong,
when I am on your shoulders
You raise me up,
to more than I can be

You raise me up,
so I can stand on mountains
You raise me up,
to walk on stormy seas
I am strong,
when I am on your shoulders
You raise me up,
to more than I can be

You raise me up,
so I can stand on mountains
You raise me up,
to walk on stormy seas
I am strong,
when I am on your shoulders
You raise me up,
to more than I can be

내 영혼이
힘들고 지칠때
괴로움이 밀려와
나의 마음을 무겁게 할 때
당신이 내 옆에 와
앉으실 때까지
나는 여기에서 고요히
당신을 기다립니다

당신이 나를 일으켜 주시기에,
저 산에 우뚝 설 수 있으며,
당신이 나를 일으켜 주시기에,
폭풍의 바다도 건널 수 있고
당신의 어깨에 기댈 때 
나는 강인해 집니다
당신은 나를 일으켜,
더 큰 내가 되게 하십니다

당신이 나를 일으켜 주시기에,
저 산에 우뚝 설 수 있으며,
당신이 나를 일으켜 주시기에,
폭풍의 바다도 건널 수 있고
당신의 어깨에 기댈 때 
나는 강인해 집니다
당신은 나를 일으켜,
더 큰 내가 되게 하십니다

당신이 나를 일으켜 주시기에,
저 산에 우뚝 설 수 있으며,
당신이 나를 일으켜 주시기에,
폭풍의 바다도 건널 수 있고
당신의 어깨에 기댈 때 
나는 강인해 집니다
당신은 나를 일으켜,
더 큰 내가 되게 하십니다

당신이 나를 일으켜 주시기에,
저 산에 우뚝 설 수 있으며,
당신이 나를 일으켜 주시기에,
폭풍의 바다도 건널 수 있고
당신의 어깨에 기댈 때 
나는 강인해 집니다
당신은 나를 일으켜,
더 큰 내가 되게 하십니다

당신이 나를 일으켜 주시기에,
저 산에 우뚝 설 수 있으며,
당신이 나를 일으켜 주시기에,
폭풍의 바다도 건널 수 있고
당신의 어깨에 기댈 때 
나는 강인해 집니다
당신은 나를 일으켜,
더 큰 내가 되게 하십니다