음악 가사------ :◈:/◈: F

Fool That I Am - Rita Coolidge

애풀잭 2009. 12. 31. 05:19

Fool That I Am - Rita Coolidge
 
Fool That I Am


Oh, I tried to make the best of
All the sweet love that you gave me
Maybe I'm crazy
But I keep on losing ground

Fool that I am,
fool that I may be
When will I ever know what's true
And if I found out differently
Would I still love you?

Two hearts breakin',
two hearts achin'
Someone's takin' more than they gave
Trusting in someone
Who has no trust in me

Fool that I am, fool that I may be
When will I ever know what's true
And if I found out differently
Would I still love you?

Fool that I am
, fool that I may be
When will I ever know what's true
And if I found out differently
Would I still love you?
Would I still love you?


내가 그토록 어리석었어요


당신이 내게 주는 모든 달콤한 사랑에
난 만족하려고 노력했어요
난 제 정신이 아니었나봐요
그래서 계속 후회만 하고 있어요

내가 그토록 어리석다니
난 아마 바보였나봐요
무엇이 진실인지 대체 언제나 알게 될까요
만일 진실과 다르다는 걸 내가 깨닫게 되면
여전히 당신을 사랑할 수 있을까요?

두 사람의 마음이 무너져,
두 사람의 마음이 아프네요
누군가 그들이 주었던 것 보다
더 많은 것을 가져가버렸나 봐요
날 신뢰하지않는 누군가를 믿다니

내가 그토록 어리석었어요
무엇이 진실인지 대체 언제나 알게 될까요
만약 진실과 다르다는 걸 내가 께닫게 되면
여전히 당신을 사랑할 수 있을까요?

내가 그토록 어리석었어요,
난 아마 바보였나봐요
무엇이 진실인지 대체 언제나 알게될까요
만약 진실과 다르다는 걸 내가 깨닫게 된다면
여전히 당신을 사랑할 수 있을까요?
여전히 당신을 사랑할 수 있을까요?