음악 가사------ :◈:/◈: V

Valentine - Martina McBride

애풀잭 2010. 2. 6. 20:13

Valentine - Martina McBride
 
If there were no words
No way to speak
I would still hear you
If there were no tears
No way to feel inside
I'd still feel for you

And even if the sun refused to shine
Even if romance ran out of rhyme
You would still have my heart
until the end of time
You're all I need
my love my Valentine

All of my life
I have been waiting for
All you give to me
You've opened my eyes
And shown me
how to love unselfishly

I've dreamed of this
a thousand times before
But in my dreams
I couldn't love you more
I will give you my heart
Until the end of time
You're all I need,
my love, my Valentine

And even if the sun refused to shine
Even if romance ran out of rhyme
You would still have my heart
until the end of time
'Cause all I need is you,
my Valentine
You're all I need,
my love, my Valentine


말이라는 수단이 없고
말할 수 없다고 해도
난 여전히 당싱의 소리를 들을거에요
눈물이라는게 없고
가슴속에서 느낄 방법이 없다고 해도
여전히 난 당신을 느낄거에요

태양이 빛나지않고
로맨스가 사라져 버린다고 해도
세상 끝날 때 까지
당신은 내 마음을 가져간 사람이에요
당신은 내가 필요로하는,
내 사랑이며, 내 발렌타인이에요

평생토록
전 당신이 내게 주는 것들을
기다려왔어요
당신은 내 눈을 뜨게하고
헌신적으로 사랑하는 방법을
가르쳐 줬어요

전에 수천번이나
지금을 꿈꿔왔었어요
하지만 꿈속에선
당신을 더이상 사랑할 수 없었어요
당신에게 내 마음을 줄게요
세상 끝날때까지
당신은 내가 필요로하는 나의 사랑라이며,
내 발렌타인이에요

태양이 빛나지않고
로맨스가 사라져 버린다고 해도
세상 끝날때까지
당신은 내 마음을 가져간 사람이에요
당신은 내가 필요로하는
나의 발렌타인이에요,
당신은 내가 필요로하는 나의 사랑라이며,
내 발렌타인이에요



'음악 가사------ :◈: > ◈: V' 카테고리의 다른 글

Vincent - Don McLean  (0) 2016.06.21
Visions - Cliff Richard  (0) 2014.04.19