음악 가사------ :◈:/◈: O

Oh! My Papa - Eddie Fisher

애풀잭 2011. 7. 30. 14:33

Oh! My Papa - Eddie Fisher

Oh! my Papa to me he was so wonderful
Oh! My Papa to me he was so good
No one could be
so gentle and so lovable
Oh! My Papa He always understood

Gone are the days when
he would take me on his knee
And with a smile he'd change my tears to laughter

Oh! My Papa So funny,
so adorable
Always the clown so funny in his way
Oh! My Papa to me he was so wonderful
Deep in my heart I miss him so today



오! 나의 아빠는 나에게 참 멋진 아버지였습니다
오! 나의 아빠는 나에게 그렇게 좋을 수 없었습니다
이 세상에서 아무도 내 아빠 처럼 자상하고
인자할 수는 없었습니다
오! 나의 아빠는 언제나 나를 이해해 주셨습니다

지금은 옛날이 되었지만,
아빠가 날 다정하게 무릅에 앉혀주셨고
내가 철없이 울때면 아빠는 날 웃게 해 주셨습니다

오 나의 아빠는 나를 즐겁게 해 주기 위해
얼마나 웃겨주셨다구요
그래서 언제나 마치 광대처럼 나를 웃겨 주셨지요
이제 다시금 내 마음깊이 그런 나의 아버지가
그립습니다 숭배합니다


'음악 가사------ :◈: > ◈: O' 카테고리의 다른 글

Old Fashioned Love Song - Three Dog Night  (0) 2016.06.22
Ob-La-Di, Ob-La-Da - Beatles  (0) 2014.04.19
Only you - Sarah Brightman & Cliff Richard  (0) 2011.07.30
Oh! Carol - Neil Sedaka  (0) 2011.07.30
One way ticket - Eruption  (0) 2011.07.30