음악 가사------ :◈:/◈: K

Killing Me Softly With His Song - Roberta Flack

애풀잭 2016. 6. 20. 23:36

Killing Me Softly With His Song - Roberta Flack


Strumming my pain with his fingers
Singing my life with his words
Killing me softly with his song
Killing me softly with his song
Telling my whole life with his words
Killing me softly with his song

I heard he sang a good song
I heard he had a style
And so I came to see him
to listen for a while
And there he was, this young boy
A stranger to my eyes

Strumming my pain with his fingers
Singing my life with his words
Killing me softly with his song
Killing me softly with his song
Telling my whole life with his words
Killing me softly with his song

I felt all flushed with fever
Embarrassed by the crowd
I felt he found my letters
And read each one out loud
I prayed that he would finish
But he just kept right on

Killing me softly with his song
Singing my life with his words
Killing me softly with his song
Killing me softly with his song
Telling my whole life with his words
Killing me softly with his song

He sang as if he knew me
in all my dark despair.
And then he looked right through me
as if I wasn't there.
But he just came to singing,
singing clear and strong.

Strumming my pain with his fingers
Singing my life with his words
Killing me softly with his song
Killing me softly with his song
Telling my whole life with his words
Killing me softly with his song

ah ah ah ah ah ah ah ah ah
la la la la la la
ah ah ah ah ah ah
la la la la la la

Strumming my pain with his fingers
Singing my life with his words
Killing me softly with his song
Killing me softly with his song
Telling my whole life with his words
Killing me

He was strumming,
oh, he was singing my song.
Killing me softly with his song
Killing me softly with his song
Telling my whole life with his words
Killing me softly with his song


그는 손가락으로 나의 고통을 연주하며
가사로 나의 삶을 노래해요
노래로 날 부드럽게 죽여주죠
노래로 날 부드럽게 죽여주죠
가사로 나의 삶 전부를 노래하며
노래로 날 부드럽게 죽여주죠

난 그가 노랠 멋지게 부른다고 들었어요
그만의 스타일이 있다고 들었어요
그래서 난 잠시 그의 노래를 들으러
그를 만나러 갔죠 그런데
그곳에 그가 있었고 너무나 젊었어요
나의 눈엔 낮선 사람이었죠

그는 손가락으로 나의 고통을 연주하며
가사로 나의 삶을 노래해요
노래로 날 부드럽게 죽여주죠
노래로 날 부드럽게 죽여주죠
가사로 나의 삶 전부를 노래하며
노래로 날 부드럽게 죽여주죠

열기로 모두 달아오른 것 같아요
군중들로 혼란스럽죠
그가 내 편지를 찾아내어
한 줄 한 줄 크게 읽어내는 것 같았어요
어서 끝내기를 기도했지만
그는 그냥 계속했지요

그는 노래로 날 부드럽게 죽여주고
가사로 나의 삶을 노래해요
노래로 날 부드럽게 죽여주죠
노래로 날 부드럽게 죽여주죠
가사로 나의 삶 전부를 노래하며
노래로 날 부드럽게 죽여주죠

그는 마치 깊은 절망에 빠져 있는 나를
알고 있는 것처럼 노래했어요
그리고 내가 그곳에 없는 것처럼
나를 똑바로 꿰뚫어 보았죠
하지만 그는 또렸하고 힘차게
노래했어요

그는 손가락으로 나의 고통을 연주하며
가사로 나의 삶을 노래해요
노래로 날 부드럽게 죽여주죠
노래로 날 부드럽게 죽여주죠
가사로 나의 삶 전부를 노래하며
노래로 날 부드럽게 죽여주죠

아 아 아 아 아 아 아 아 아
라 라 라 라 라 라
아 아 아 아 아 아
라 라 라 라 라 라~~

그는 손가락으로 나의 고통을 연주하며
가사로 나의 삶을 노래해요
노래로 날 부드럽게 죽여주죠
노래로 날 부드럽게 죽여주죠
가사로 나의 삶 전부를 노래하며
노래로 날 부드럽게 죽여주죠

그는 연주하고 있었어요
오, 그는 나의 노래를 부르고 있었어요
노래로 날 부드럽게 죽여주죠
노래로 날 부드럽게 죽여주죠
가사로 나의 삶 전부를 노래하며
노래로 날 부드럽게 죽여주죠


'음악 가사------ :◈: > ◈: K' 카테고리의 다른 글

Knocking On Heaven's Door - Bob Dylan  (0) 2019.08.30
Knife - Rockwell  (0) 2016.10.26
Kiss Me Quick - Elvis Presley  (0) 2016.02.10
Keep On Running - Tom Jones  (0) 2011.07.30
Keep On Loving You - REO Speedwagon  (0) 2011.03.03