음악 가사------ :◈:/◈: K

Keep On Loving You - REO Speedwagon

애풀잭 2011. 3. 3. 13:26


Keep on Loving You - REO Speedwagon

You should've seen
by the look in my eyes, baby
There was something missing
You should've known
You played dead, but you never bled,
Instead you lay still in the grass,
all coiled up and hissin'
by the tone a' my voice, maybe
But you didn't listen

And though I know all about those men
Still I don't remember
Cause it was us, baby, ready for them
And we're still together
And I meant, every word I said
When I said that I love you, I meant
that I'd love you forever

And I'm gonna keep on loving you
Cause it's the only thing I wanna do
I don't wanna sleep
I just wanna keep on loving you

And I meant, every word I said
When I said that I love you, I meant
that I'd love you forever

Baby I'm gonna keep on loving you
'Cause it's the only thing I wanna do
I don't wanna sleep,
I just wanna keep on loving you




그대여, 당신은 내눈의 표정대로
보았어야만 했었는데
그 무엇인가 빠뜨렸어요
아마도 당신은 나의 말투로
알았어야만 했었는데
그러나 당신은 듣지 않았어요.
당신은 죽은 것 마냥 행동했지만 아니였죠
잔디위에 움직이지 않고 누워만 있었어요
소용돌이치고 혐오하는 소리를 내면서요

내가 그 사람들에 관해 모든걸 알고 있지만
나는 아직 기억하지 않아요. 왜냐면
우리였기 때문이죠.그들을 위해 준비해요.
그리고 우리는 함께 있어요.
그리고 내가 하였던 모든 말들은 진심이었어요
내가 당신을 사랑한다고 말할 때
내가 당신을 영원히 사랑한다는 뜻 이예요

나는 당신을 계속 사랑할거에요
그것이 내가 하고 싶은 유일한 것이죠.
나는 잠자고 싶지 않아요.
나는 계속해서 당신을 사랑하고 싶어요

그리고 내가 하였던 모든 말들은 진심이었어요
내가 당신을 사랑한다고 말할때
내가 당신을 영원히 사랑한다는 뜻 이예요

그대여, 나는 당신을 계속 사랑할거에요
그것이 내가 하고 싶은 유일한 거예요
나는 잠자고 싶지 않아요.
나는 계속해서 당신을 사랑하고 싶어요.



'음악 가사------ :◈: > ◈: K' 카테고리의 다른 글

Knocking On Heaven's Door - Bob Dylan  (0) 2019.08.30
Knife - Rockwell  (0) 2016.10.26
Killing Me Softly With His Song - Roberta Flack  (0) 2016.06.20
Kiss Me Quick - Elvis Presley  (0) 2016.02.10
Keep On Running - Tom Jones  (0) 2011.07.30