음악 가사------ :◈:/◈: M

Many Reasons - Isla Grant

애풀잭 2018. 10. 17. 22:56
Many Reasons - Isla Grant

There are many,
many reasons why I love you
And many reasons
why I know I care
It's knowing you beside me
to help me and to guide me
Knowing that for sure
you'll always be there.

It's the sweetest smile
to greet me every morning
And the loving arms
that hold me every night
It's the way you understand,
the way you gently hold my hand
In my darkest hour
you are my light.

There are many,
many reasons why I love you
And everday I try
to let you know
My world's a brighter place
when I see your smiling face
There are many reasons
why I love you so.
Yes, so many reasons
why I love you so.



내가 당신을 사랑하는 이유는
참 많지요
내가 좋아하는 것을 알고 있는
이유도 많구요
내곁에서 나를 돕고 이끌어줄
당신임을 알고 있지요
그것을 알고 있는 당신은
항상 거기에 있겠지요.

매일아침 나를 맞이해주는
제일 예쁘고 사랑스런 미소와
매일밤 안아주는 사랑이 가득한
두팔이 그 이유이고
당신이 이해해 주고 내손을 살며시
잡아주는 것이 그 이유지죠
내가 컴컴할때 당신은
나의 빛이예요

내가 당신을 사랑하는 이유가
너무 많아
나는 매일 당신이 그것을 알게 해
주려고 애쓰고 있어요
당신의 미소지은 얼굴을 보면
내 모든 세상은 빛나는 곳이 되나봐요
내가 당신을 그토록 사랑하는
많은 이유가 있어서지요
그래요, 내가 당신을 무척 사랑하는
이유가 너무 많아요


'음악 가사------ :◈: > ◈: M' 카테고리의 다른 글

More Than Words - Extreme  (0) 2017.03.27
Mary Hamilton - Joan Baez  (0) 2016.11.21
Mexican Girl - Smokie   (0) 2016.10.18
Mama - Connie Francis  (0) 2016.08.19
Midnight Blue - Electric Light Orchestra  (0) 2016.07.13