음악 가사------ :◈:/◈: F

500 Miles - Peter, Paul & Mary

애풀잭 2019. 5. 8. 02:28
500 Miles - Peter, Paul & Mary

If you miss the train
I'm on
you will know that
I am gone
You can hear the whistle blow
a hundred miles
A hundred miles, a hundred miles,
a hundred miles, a hundred miles
You can hear the whistle blow
a hundred miles

Lord I'm one
Lord I'm two
Lord I'm three
Lord I'm four
Lord I'm five hundred miles
from my home
Five hundred miles,
five hundred miles,
five hundred miles,
five hundred miles
Lord I'm five hundred miles from
my home

Not a shirt on my back
not a penny to my name
Lord I can't go a home this a way,
this a way, this a way,
this a way, his a way,
Lord I can't go a home this a way

If you miss the train
I'm on
you will know that
I am gone
You can hear the whistle blow
a hundred miles


내가 타고 있는 기차를
당신이 놓치게 되면
내가 떠났다는 사실을
알게 될 것입니다
당신은 백 마일 밖에서 들려오는
기적 소리를 들을 수 있을 거예요
백 마일, 백 마일,
백 마일, 백 마일,
저 백 마일 밖에서의 기적 소리만
들을 수 있을 것입니다

주님! 저는 백 마일
주님! 저는 이백 마일
주님! 저는 삼백 마일
주님! 저는 사백 마일
주님! 저는 집에서
오백 마일 밖으로 떨어져가고 있어요,
오백 마일,
오백 마일
오백 마일,
오백 마일
주님! 저는 집에서
500마일이나 떨어져가고 있dj요

등에 걸칠 셔츠도 하나 없고
저는 돈이라고는 한 닢도 없고요
주님! 저는 집에 돌아갈 수도 없어요
이 길을 따라... 이 길을 따라..
이 길을 따라.... 이 길을 따라..
주님! 저는 집에 돌아갈 수도 없어요

내가 타고 있는 기차를
당신이 놓치게 되면
내가 떠났다는 사실을
알게 될 것입니다
당신은 백 마일 밖에서 들려오는
기적 소리를 들을 수 있을 거예요